Living the good life - Reisverslag uit Melbourne, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Living the good life - Reisverslag uit Melbourne, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Living the good life

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

20 Augustus 2018 | Verenigde Staten, Melbourne

Zoals ik een beetje aan jullie had beloofd zou ik jullie vandaag op de hoogte houden van wat er gisteren allemaal is gebeurd en vandaag.

Gisteren was het weer om 8 uur aan het ontbijt. Het is echt grappig 26 mensen tegelijkertijd aan het ontbijt met 1 toaster, maar uiteindelijk heeft iedereen elke keer zijn buikje helemaal rond.

De ochtendtraining stond voor de veldspelers weer in het teken van slaan. Hetzelfde circuitje wat we gisteren ook hadden gedaan. Ik heb heel erg gelet op mijn swing, het gaat beter maar het is mega moeilijk.

Gezien we geen zin hadden om naar de mall te gaan besloten we om met ons busje naar de Denny's te gaan om te lunchen, yesss build your own grand slam, love it!!! Daarna hadden we nog even tijd om te chillen op onze kamer voordat we voor de middagtraining weer naar het veld zouden gaan.

Ik ben helemaal vergeten te vertellen, gisteren waren we in de mall bij Dick's sporting goods, komt een man naar ons toe oooh zijn jullie van de women baseball ik heb er over gehoord. Ja ik speel ook maar ons team is niet zo goed, dus ik meteen ja wij zoeken nog een tegenstander en willen heel graag tegen jullie spelen. Hij was heel erg enthousiast, we wachten nog een telefoontje af of het doorgaat dus misschien hebben we morgen een oefenwedstrijd tegen een Amerikaans heren team, zou wel super vet zijn. En als Amerikanen zeggen dat ze niet zo goed zijn weet ik niet wat ik moet denken haha.

De middagtraining stond in het teken van outfield training. Daarna een infield/outfield draaien, het doel is namelijk om binnen 10 minuten infield en outfield te draaien. Dat is ons gisteren niet gelukt.

In de avond heb ik bij Denny's gegeten met Merle, Lisa en Marijke, super gezellig en een geweldige serveerster.

Mijn doel was om vroeg te slapen maar dat is er niet helemaal van gekomen.

De volgende dag was het weer 8 uur ontbijt. Even videobellen met Vincent en Cynthia. Geweldig Vincent zei vorige week vrijdag nog toen hij op vakantie ging, ik ga jouw helemaal niet missen hoor en nu waar is Nadia ik mis haar. Ik mis je ook mannetje.

Na het ontbijt was er een tactische bespreking. Ik was zo kapot moe dat ik moeite had met mijn ogen openhouden, trainingskamp is geweldig maar het is behoorlijk zwaar.

Gezien we vandaag geen tijd hadden om te lunchen en morgen ook niet zijn we naar de Walmart gegaan om een lunchpakket samen te stellen.

We hebben de training en uurtje verlaat zodat we even tijd hadden om ons lunchpakket samen te stellen en niet meteen direct door hoefde naar het veld.

Vandaag stond er 1 training op de planning. Weer outfield training gedaan, ik zal waarschijnlijk niet heel snel in het outfield in komen maar er kan van alles gebeuren dus erop trainen is niet verkeerd. Wederom infield en outfield gedraaid en beide keren zijn we onder de 10 minuten gekomen. Het zag er enorm strak uit echt super gaaf om te zien.

Na het veldwerk hebben we BP geslagen, ik sta nu meer stil in het slagperk in plaats van dat ik naar de bal toe stap, dus gewoon langer wachten en meer timen, hij kwam regelmatig super lekker van mijn knuppel af en Marc zei ook dit bedoel ik nou.

Het is echt heel erg warm hier, in de winkel vroeg een vrouw van hoe vind je Florida? Ik zei ja warm.. die vrouw begon te lachen.. vind je dit warm? Dit is nog niets. Oh jeee. Elke dag als je op het veld staat denk je wel te acclimatiseren maar het is echt moeilijk. Ik heb vooral last van de luchtvochtigheid waardoor ik mijn ademhaling niet goed onder controle kan krijgen. Maar ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen.

Om het trainingskamp af te sluiten hebben we met bijna het hele team bij de Denny's gegeten. Was lekker.
Nu lig ik te chillen op de kamer en ga ik echt een poging doen om vroeg te gaan slapen.

Morgen gaan we naar het WK hotel, dus de koffer is weer redelijk ingepakt... klaar om morgen het nieuwe hoofdstuk van deze reis in te gaan.

Spannend!!!

  • 20 Augustus 2018 - 06:22

    Alexandra:

    Zet hem op. Denk aan je en ben in gedachten bij je dikke knuffel.

  • 20 Augustus 2018 - 13:30

    Lennard En Marion:

    hoi, hoi,
    leuk om dit allemaal te te lezen!!
    Vanavond proberen we ff te bellen
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadia

Deze site heb ik aangemaakt voor alle mensen die me willen volgen op weg naar het WK in Florida en tijdens het WK dames honkbal

Actief sinds 31 Juli 2018
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 4304

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2018 - 02 September 2018

WK in Florida

Landen bezocht: