Trainingskamp - Reisverslag uit Melbourne, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Trainingskamp - Reisverslag uit Melbourne, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Trainingskamp

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

19 Augustus 2018 | Verenigde Staten, Melbourne

17 augustus werd ik vroeger wakker dan normaal omdat je toch een beetje last heb van een jetlag.... Persoonlijk vind ik deze jetlag niet zo erg.

8 uur klaar voor het ontbijt en om half 10 even een praatje van de coach. Onze doelstelling is in iedere geval voor de super round te gaan.

Na het praatje gingen we naar het veld waar we de komende dagen ons trainingskamp gaan houden. Het veld van het collegeteam van de Titans. Prachtig veld...
Het ochtenddeel gingen de pitchers op de catchers vangen en de veldspelers gingen de slagkooi in. Hoog en laag van de batting tee slaan, timing oefenen en front toss. Twee keer een complete ronde gedaan en het lijkt alsof de tijd vliegt.

Voor de lunch zijn we naar de food court gegaan in de Melbourne mall.
Lekker bij de Subway een broodje gehaald.
Gezien de tijd tussen de ochtendtraining en de middagtraining heel erg lang was zijn we na het eten nog even terug gegaan naar het hotel. Grote nadeel was dat de tijd er tussen zo lang was dat ik helemaal inkakte.

Met de avondtraining zijn we bezig geweest met outfield. Ik heb vermoedelijk hielspoor dus dat is echt klote. Heb het daardoor ook rustiger aangedaan. Na het outfield hebben we nog even BP geslagen. Het is best bijzonder dat er nu pas aanwijzingen worden gegeven wat ik verkeerd doe. Mijn hele swing kan ik nu niet meer gaan veranderen. Had wel gevraagd of er dan bij de volgende training extra opgelet kan worden.

Na de training was het echt heel erg laat. Met z'n alle eerst naar de Walmart. En al wil je opschieten zo een winkel is eigenlijk niet gemaakt om op te schieten haha. Dus voordat we terug in het hotel waren was het kwart over 8.

Ik had geen zin om iets uit de supermarkt te eten want dan komt het er op neer dat je een magnetron maaltijd moet gaan eten, dan geef ik liever iets meer geld uit om ergens wat te gaan eten.

Na het douchen zaten we dan eindelijk bij de Denny's, in eerste instantie dacht ik dat het alleen een burgertent was maar ik heb een heerlijke sirlion steak gegeten.

Vroeg naar bed gaan ben ik nog steeds niet echt goed in. Nu is het inmiddels al bijna elf uur en heb ik nog niet eens geschreven over de tweede dag van het trainingskamp.
Ik hoop morgen daar wat tijd voor vrij te kunnen maken.

Nu zeg ik goedemorgen tegen jullie en welterusten tegen mezelf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadia

Deze site heb ik aangemaakt voor alle mensen die me willen volgen op weg naar het WK in Florida en tijdens het WK dames honkbal

Actief sinds 31 Juli 2018
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 4321

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2018 - 02 September 2018

WK in Florida

Landen bezocht: